Obsługa prawna umów

Obsługa prawna umów – dla minimalizacji ryzyka biznesowego

Podpisywanie umów to fundament działalności biznesowej. Firmy zawierają je każdego dnia,
zarówno dokonując standardowych czynności, np. sprzedaży, jak i podejmując ważne kroki dla
rozwoju przedsiębiorstwa.

Bez względu na to, jak ważna umowa jest zawierana, każda z nich ma moc prawną i jest
zobowiązaniem, z którego wynikają określone konsekwencje. W sytuacji, gdy zapisy są wadliwe lub
niekorzystne dla którejś ze stron, pojawia się poważne ryzyko – zarówno prawne, jak i finansowe.
Dlatego obsługa prawna umów jest usługą, z której korzysta coraz większe grono przedsiębiorców.
Obsługa umów w naszej kancelarii prawnej obejmuje m.in.:

  • sporządzanie umów cywilnoprawnych przez prawnika w oparciu o wytyczne przedstawione
    przez Klienta,
  • weryfikację poprawności i bezpieczeństwa zapisów w dokumentach przygotowanych przez
    pracowników firmy lub przedstawionych przez kontrahenta czy partnera,
  • doradztwo przy sporządzaniu umów oraz przy negocjowaniu zapisów z partnerami.

Szeroki zakres wiedzy prawnej oraz doświadczenia pozwalają naszym radcom prawnym oraz adwokatom wspierać Klientów w minimalizacji ryzyka biznesowego oraz osiąganiu zamierzonych celów.

Obsługa umów przez doświadczonych prawników

  • Bogata wiedza z obszarów prawa związanych z działalnością gospodarczą
  • Zakres współpracy dostosowany do zapotrzebowania Klienta
  • Wsparcie przy sporządzaniu umów cywilnoprawnych każdego rodzaju

Zapewniamy obsługę prawną umów wszelkiego typu

Usługi Kancelarii Prawnej LOPW obejmują sporządzanie i weryfikację różnego typu umów związanych z działalnością firmy – w tym zawieranych z przedsiębiorcami zagranicznymi – pod kątem ich zgodności z przepisami (due diligence). Dotyczy to m.in:

  • umów handlowych,
  • umów spółek,
  • umów cywilno-prawnych,
  • umów przeniesienia praw autorskich,
  • umów deweloperskich,
  • umów najmu,
  • umów o generalne wykonawstwo,
  • umów o zachowaniu poufności

oraz innej dokumentacji – zarówno funkcjonującej wewnątrz przedsiębiorstwa (np. regulaminów, procedur, zarządzeń, instrukcji), jak i tworzonej na potrzeby współpracy z podmiotami zewnęt